Koti » Digitaalinen viestintä

Ohjaatko nettikävijöitä jättämään palautetta tai kysymään tuotteista lisää? Järjestätkö kilpailuja netissä, joista syntyy paljon yhteydenottoja? Liittyykö palveluusi asiakaskanavia, jotka vaativat kontaktointia? Tarvitsetko sivuillesi lisää sisältöä?

Läsnäolo digitaalisissa kanavissa edellyttää jatkuvaa sitoutumista, aktiivisuutta ja nopeutta. Asiakkaalle tulee viestiä selkeästi ja ystävällisesti. Hoidamme asiakkaan digitaalisten kanavien kontaktit ammattitaitoisesti, olipa kyseessä sitten helpdesk -toiminta, myyntimahdollisuus tai sisällöntuotanto. Toteutamme myös kokonaisvaltaisia viestintäratkaisuja.

Esimerkkejä palveluistamme:

 

kättelyAsiakaspalvelukanavan hoito vaatii jatkuvaa seuraamista ja aktiivista reagointia.

Suomen suurimpiin kuuluva yhteisö Koulukaverit.com  tarvitsi helpdesk ja asiakaskontaktointi kanavilleen aktiivisen hoitajan. Yhteydenottoja tulee sekä palvelun lomakkeiden kautta että suoraan sähköpostitse useita kymmeniä päivittäin. Yhdessä toimijan kanssa on rakennettu malli, jolla toimintaa pyörittävä taho pääsee keskittymään ydintoimintaansa ja Etony hoitaa asiakaskontaktoinnit ja -avustuksen kätevästi palvelun yhteyteen rakennettujen toimintojen avulla sekä suoraan sähköpostiviestein.

 

ilmainen

Sisällöntuotanto ja sisältömarkkinointi näyttelee nykyisessä digitaalisessa viestinnässä suurta roolia. Hakukoneet kuten Google arvostavat erityisesti verkkosivujen sisältöä, tekstiä ja siihen liittyviä uniikkeja kuva ja videosisältöjä.

Suomalainen operaattori halusi sivuilleen erityisesti tiettyä valikoitua kohderyhmää puhuttelevaa sisältöä. Koska laadukkaan uniikin sisällön lisäksi säännöllinen päivitysaikataulu on tärkeätä, tehtiin sivustolle päivittäinen uutispäivitys muiden kuvallista ja ohjeellista sisältöä sisältävien artikkelinomaisten päivitysten lisäksi.

 

google_hakuHakusanamainonta  on markkinoinnin menetelmä, joka tarkoittaa hakusanalla tai -sanoilla kohdistettavaa mainontaa haku- ja sosiaalistenmedioiden tulossivujen/-listojen yhteydessä.

Hakusanamainonnan toteuttaminen onnistuu ilman suurempaa kokemusta aiheesta, mutta kuten monessa muussakin asiassa, myös tässä tieto on valttia. Huonolla toteutuksella menetät vain rahasi ja työaikaasi, eikä sivujesi liikenne tai tuotteidesi myynti lisäänny juuri nimeksikään. Pyöritämme jatkuvasti useita kymmeniä hakumainonnan kamppanjoita mm. Googlessa, Facebookissa, LinkedInissä sekä muutamassa muussa hakukoneessa.

 

google_eyesHakukoneoptimointi (SEO, search engine optimization) on prosessi, jonka avulla sivuillesi tuodaan vierailijoita orgaanisen tai ns. luonnollisten hakujen kautta. Hakukoneiden pyrkimyksenä on ratkaista ihmisten ongelmia, etsimällä hakijalleen parasta mahdollista tietoa. Tässä on hakukoneoptimoinnin lähtökohta – tarjota optimoitavasta sivustosta mahdollisimman relevanttia tietoa hakijoilla ja hakukoneille.

Mikäli haluat sijoittua hakukoneissa hyvin, tulee sinun viestiä hakukoneille haluamasi termit, nimet ja avainsanat sekä sisällössä että sivuston otsikoissa, kuvissa, linkeissä ja osoitteissa. Tämä kaikki tulee kertoa vielä potentiaalisten kävijöiden hakemalla kielelle ja ilmaisutavalla.

Hakukoneoptimointiin kuuluvat toimenpiteinä mm. avainsanakartoitus (hakusana), sisältökartoitus, linkkistrategia, sivustojesi toiminnallisuuksien tarkistaminen ja niiden optimointi hakukoneita suosivaksi (hakukone: esim. Google). Hakukoneoptimointi tuo pitkäaikaisia ja kestäviä tuloksia, mutta niiden saavuttaminen on pitkä prosessi ja vaatii jatkuvaa ylläpitoa. Teemme tätä jokaiseen verkkototeutukseemme.

Mikäli tämä kaikki tuntuu liian vaikealta itse toteutettavaksi, niin ota yhteyttä oheisella lomakkeella.

Nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Kotisivusi

Kerro miten voimme auttaa?